REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Jak wygląda realizacja zamówionego towaru?

Wszystkie zamówienia na naszym sklepie internetowym traktujemy priorytetowo. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu faktury, kontaktujemy się z Państwem aby ustalić dogodny termin dostawy. 

Jak długo trwa dostawa?

Produkty, które posiadamy na magazynie dostarczamy w ciągu 2-3 dni roboczych. W przypadku pozostałych produktów terminy dostaw wahają się od kilku do kilkunastu dni roboczych. 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Rozważacie Państwo zwrot zakupionego towaru?

Pewność zakupów dzięki naszej 21 dniowej polityce zwrotu

W kyoceracentrum.pl rozumiemy ,że potrzebują Państwo zapewnienia o możliwości zmiany zdania po otrzymaniu towaru i zwrotu pieniędzy. Aby zapewnić święty spokój, mamy 21 dni na zwrot towaru, dlatego mogą Państwo bez presji czasu zrealizować zwrot. Przygotowaliśmy szereg wskazówek poniżej.

Jak zwrócić produkty za jedyne 19 zł?

Jednym ze sposobów na zwrot towaru jest skorzystanie z serwisu furgonetka.pl gdzie po rejestracji otrzymują Państwo możliwość wysyłki paczki 10 kg już od 19 zł kurierem UPS, dostarczając produkt do UPS access point (punkt nadania przesyłek UPS).

Zwrot Krok po Kroku

W pierwszej kolejności aby zwrócić towar prosimy o zwrócenie się do nas o wniosek zwrotu, następnie wypełnienie i odesłanie na nasz adres mailowy kserokopiarki@eltropol.pl

Prześlemy akceptację wniosku do 24h wówczas prosimy o nadanie paczki np. za pośrednictwem serwisu furgonetka.pl na poniższe dane:

Adres do zwrotów:
Eltropol
pl. Piłsudskiego 15
45-706 Opole

Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu przez nasz dział serwisowy zwrot zostanie przekazany do realizacji. Prosimy pamiętać, że w zależności od banku zwrot środków na konto może potrwać do 7 dni roboczych.

Uszkodzone lub Wadliwe produkty

Jeśli przedmioty dotrą uszkodzone lub wadliwe, skontaktuj się z nami przed zwrotem przedmiotu (ów). Nie jesteśmy w stanie zwrócić kosztów zwrotu, poza tym procesem. Należy to zgłosić w ciągu 7 dni od dostawy lub w okresie gwarancyjnym, jeśli produkt wykaże usterkę.

Czy otrzymam fakturę do mojego zamówienia?

Tak. Wystawiamy fakturę VAT 23%, która zostanie dostarczona wraz z towarem.

PŁATNOŚCI

JAK OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o informacje takie jak telefon, adres email. Na podany przez Ciebie adres email wyślemy szczegółowe informacje dot. płatności.

ILE TRWA PŁATNOŚĆ?

W zależności od banku płatność może potrwać od 1 do 3 dni roboczych.

Mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Tak. Zamówienie, jeśli jeszcze nie zostało zrealizowane, można anulować. Wystarczy do nas zadzwonić. W tym celu skorzystaj z zakładki kontakt.